Gizgizgiz Kızlar merhaba 35+2 yim bebeğim uzun zamandan beri çok hareketli sürekli kafasını karnımdan çıkarıyor veya zıplıyor. Normal midir doktora sordum birşey demedi doğunca da mı böyle oluyor bu çocuk hiç uyumuyor çünkü?
Gulsurmeli Gizgizgiz Birebir kızımı tarif ediyorsunuz resmen Kızım doğdu ve aşırı hareketli umarın sizin bebiş öyle olmaz 😅
yumer123 Gizgizgiz ayni gundeyiz canim 35+2 yim bende benimde oyle sorun degil bence doktorsa gorduyse
Gizgizgiz Gulsurmeli akşam yatamıyorum sürekli vuruyor sabahta o kaldırıyor. Hiç uyumuyor mu kızınız yada uyurken mi hareket ediyor
Gulsurmeli Gizgizgiz Genelde hep hareket halindeydi gece o kadar hareketli değildi ama sabah 6 da başlardı vurmaya
Gizgizgiz Gulsurmeli yok şuan doğdu ya uyurkende hareket ediyormu acaba onu merak ettim uykusunda sorun oluyor mu