Ya yeni hamile bir insana cinsiyet tahmini yapıldığında hamile kişinin istediğiyse bi çoşkuyla‘ayyy hadi İnşallahh’ demesi istemediği olan cinsiyet söylenince bakalım ya nasip falan demesi hiç hoş değil bence sadece bir tahmin ya zaten %50lik bir şey yani bu. Daha çok yeni olan bir hamilelikte sadece cinsiyete odaklanmak 😐 mesela kız istiyorsa sadece kız ismi, erkek istiyorsa sadece erkek ismi düşünmek falan bana çok saçma geliyor. Ben baştan beri tahminde bulunan herkese sağlıklı olsun ikisinden de yok demişimdir,kız ya da erkek olsun ikisininde ismini belirlemişimdir yani bir bana mı saçma geliyor bu tepkiler ya ?