Vallahi 22+3 haftalığım, kıyafet alişverişi bitti, yenidoğan çok az aldım 0-3 te az sayılır ama şöyle zaten yaza denk geleceği için benim doğumum çok kat kat giyinmiycek o yüzden daha kolay bitti birde şu an heryer indirimdeydi zara da fln 300 tl lik kazaklar, pantolonlar 69.90 a düşmüş dayanamadım aldım ama zaten kışlık oldukları için büyük bedenler aldım 3/6,6/9,9/12 hatta 1 tane 12,/18 bile aldım çünkü önümde iki arkadaşım var biri 8 biri 10 aylık biri daha toplu ve kısa biri uzun ve zayıf o ikiside aylıklarından büyük giyiniyolar ve her markanın büyüklüğü küçüklüğü farklı ben onları baz alarak alışveriişimi yaptım nerdeyse 1 senelik alışverişim tamam gibi ama tabi komple değil elbet çok eksiğim vardır ama her bedenden kıyafet aldım diyebilirim ama dediğim gibi önümde bebekler var ve hangi markanın hangi aylığının bedeni aslında hangi ay giyilcek tahmin edebiliyorum😂 mesela gap in kıyafetleri çok küçük, zaranınkiler çok büyük, h&m normal, carters ayından biraz daha büyük bedeni alınması lazım gibi 😂 her bebek farklı sonuçta bilemeyiz bedeni ama aşağı yukarı böyle baz alarak aldım. Mesela heves ediyoruz ayakkabı alıyoruz bugün iki arkadaşımda sakın 1 yaşına kadar ayakkabı almana gerek yok zaten giymiyolar hep patik tarzı giyiyolar ddiler görüntü olsun diye almak isterseniz siz bilirsiniz ama ayağında tutmuyolar bile çıkartıyolar, emeklemeye başlayınca yürüceği zaman almak mantıklı. Ve daha çok rahat kıyafetler tercih ettim kendimde hep spor giyindiğim için rahat tercih ettiğim için birde bebek kıyafetleri o kadar küçik geliyor ki gözüme bunun içine sığmaz fln diyorum sürekli😂 inşallah aldıgım herşey büyük olmaz😬