sherlock Ardensmomm lierac kullandım çatladım canım genetik sanırım şimdi nasılsa çatladım diye o kadar para vermeyeyim dedim gittim bebek yağı aldım onu sürüyorum pehlivan gibi 😁😁
esmer3 Ardensmomm 35+5 günlük hamileyim bio oil kullandım 4. Aydan sonra onun faydası vae mı emin değilim sadece duştan sonra sürdüm hiç çatlamadım ama günlük 3 4 litre su içiyorum çatlamamamın en büyük sebebi bence su içmem
papatya981 minikbebegim19 genetik birazda insanın vücuduna bağlı birşey bu ben hiç birseu kullanmadım sadece nemlendirici krem sürdüm 7.ayimdayim çok şükür hiç catlamadim ama arkadaşım o kdr para verdi kremler aldı 5.ayda çatladı 🤷
Ardensmomm minikbebegim19 hadi yaa benimde ilk hamilelikte sona kadar hic yoktu artik olmaz diyr dikkat etmedim son 1 ay catladi biraz 😬 yine oyle olsun istemiyorum☺️
minikbebegim19 Ardensmomm bennm de kilodan dolayı heryerim çatlak. 32 de çatlamaya başladım genital ve göbeğimin yanları 😓