Sibel2603 5+3 gebeyim dün de keseyi gördük. Ama benim hala kasık agrılarım oluyor normal mi kızlar ? Sağ kasık agrıyor sadeece
Deletedmom547899 Sibel2603 Benimde o haftalarda regl ağrısına benzer ağrılarım oluyordu.7.haftadayim hala var.Normal olduğunu okudum.Dokturunuza danışmakta fayda var🌼