Ouzunbiyik öncelıkle tebrık ederım 🙏🏻 Ben de tek yumurta ikiz kızlarımı beklıyorum,33+5teyım 🙏🏻
Öncelıkle herkesten ‘ Allah yardımcınız olsun biz taneye zor bakıyoruz’ cümlesini duymaya hazır olun 🤦🏻♀️ Bunu söylemelerının ne anlamı var bılmıyorum ama 3 4 sene sonra kardeş mi yapsak dıye duaunmektense ikisinin bir arada büyümesini tercih edenlerdenım 🤗
Herkese göre değişir ama karnınız normale göre bıraz fazla büyücek ve tam yuvarlak olmasını giç beklemeyin,hep bir yamukluk oluyor biri sağa biri sol yerleştiği için.
Düşük riskiniz,erken gebelık riskiniz olucaktır,doktorunuz soyleyebılır bunu. Ama hiçç kafanıza takmayın bol bol dinlenın.
Çalışıyorsanız doktorunuzdan 30.haftaya kadar rısklı gebelıkten dolayı heyet raporu yazmayı ıateyebılırsınız. Ben ıstememıştım,kendı baştan beri çalışamazsın dedı başındam beri dinleniyorum evdeyım. Kımseye kulak asmayın ben bebeklerımı tutucam dıyın ve kendınıze guvenın,dısarıdan geşen yorumları asla kafanıza takmayın. Ben 1.50 boyumla bu gunlerı gordum,herkes kotu bır açıdan baktı acaba mı dıye ama hıc pes etmedım💪🏻
Bulantılarımız tek gebelıge gore bıraz fazla olabılıyor.
Ben 10.haftalarda hissetmiştim bulantılarımı ama ilaç içmicem doye çok dırettım,her sabah kabusum oluyordu. Oglen 12ye kadar sureklı ıstıfra edıyordum.4.aya kadar bulantılar ve tıksınme normal oluyor zaten ama daha fazlasında devam edınce benım doktoruma soyledım o da prılam yazdı. Keşke daha önce soyleseydım de kullansaydım dedım sonra. Şükğrler olsun her şeyi yemeye başlamıştım 4.ayda.
Kılo alımımız tek gebelıge gore bıraz fazla olabılıyr,tabı bu sızın vucudunuza da bağlı.
Başka başkaa 🤔 ne dıyebılırım kı başka.
Doktorum ılk başlarda 33 34leri görelım inşallah dıyordu. 32.haftamda gıttım 15 gün sonraya randevu verdı. Dedım ne zaman dogurcam,gıttıgı yere kadar gıdıcez dedı,senın bu gunlerı gormen mucıze,dogru eve gezme sakın yat dedı 🤗 işte oyle beklıyorum evde acaba bugun mu yarın mı dıye. Benım gonlum hep 35/36ları gorurumden yanaydı. Bır gun bır gundur sonuçta dıye. Bakalım kısmet nasıp 🙏🏻🙏🏻 Başka sorun olursa cevaplayabılırım canım. Opuyorum 💐