Keyf_endam19 Arkadaşlar boş odamız var oraya zaten dolabını koyucaz montessori yatak da almalı mı oda yapmalı mıyız yani yoksa sadece odamız da anne yanı beşik yeterli midir
gizzzy35 Keyf_endam19 Biz yapıyoruz. Montessori yatak falan olacak. Yani çok acil değil tabi bir süre bebek bizim odamızda olacak ama yapmayı tercih ettik.
papatya981 Keyf_endam19 ben 2+1 evdeyim hem salonum hem oturma odam var belki oturma odami satarım ama hemen oda yapmayacağım çünkü zaten bebek 1 yaşına kadar anne babanın yanında uyuyor yani ben öyle yapacağım 7 8 aydan sonra bakarım durumlara öyle ayaarlayacam odasını
Sevdapl Keyf_endam19 ben de aynı durumdayım ama sonra düşününce yatak almaya karar verdim. Gece ağlar falan bebeği alır o yatakta beraber yatarız dedim sonuçta eşim işe gidecek uyuması gerekiyor. Bir de fiyatlar çok artıyor şimdi 3 5 bine alacağım belki ama seneye 10 bin olucak o yüzden alacağım ben.
maviananas Keyf_endam19 benimde evimde iki tane boş oda var ama bebeğe oda yapmayı düşünmüyorum zaten o odada pek kalmayacak hep benim yanımda olacak biraz büyüdüğünde yaparım zamanla bebek mobilyası da değişiyor zaten
Keyf_endam19 gizzzy35 bende sizin gibi düşünüyorum Sevdapl kesinlikle hergün fiyatlar daha da artıyor modası geçmeyecek sade mobilyalar her zaman güzel diye düşünüyorum
Bsryrb Sevdapl bizee öyle düşünerek yaptık odamızı 6 bine aldıgımız takımı şuan 11 yapmışlar almakta fayda var yer konusunda sıkıntınız yoksa tabiki
Sevdapl Keyf_endam19 kesinlikle. Oda da her şey olacak zaten bir yatak eksik oluyor onu da koyalım tam oda olsun bari.
Gizemmela Keyf_endam19 benim evim 2+1 ama montessori yatak alıcam anne yanı beşikle ilk doğduğunda kalır ama sonrasında odasına alışsın benimsesin yoksa hep yanımızda olmak ister
Bayancorek Ben çok gereksiz buluyordum başlarda bebek odasını ama benim yatak odam çok küçük, o yüzden mecbur yapacağım, anne yanı için beşik bile sığmıyor odama 😑
Azra_Mom Keyf_endam19 bence tamamen maddiyat meselesi oda yapıcam diye başlayınca perdesi halısı süsleri ekstra yapmak isticeksiniz boş olmaz diyerek ama o bebek odada hiç yatmayacak tabi ben bu yüzden yapmıyorum en az 3 sene yanımdan ayırmam uyurken yanımda olsun isterim odaya yatırmam boşuna eskir o parayı hiç durmayacağımız bir odaya boşa yatırmak bu yüzden mantıklı gelmedi bana 3 yaşından sonra artık çocukların zevkleri bile olmaya başlıyor çevremde görüyorum renk seçiyorlar sevdikleri çizgi film karakteri oluyor filan o zaman onun zevkine göre beraber alırız hemde benimser ben seçtim diye uzmanlarda çocuğun eşyasını beraber almayı öneriyorlar oda ayırmak daha kolay oluyormuş ama tabiki oda yapanları da anlıyorum insan görünce heves edebiliyor
Gul33 Keyf_endam19 yapılmalı bence. Biz kızımı 5 aylıkken ayırdık şimdi odasından başka yerde uyumuyor yatağını çok seviyor
Ba_momss Gul33 ben odasında yatırsam heralde git gel yapmaktan ya koridor da yada yanında kıvrılıp uyuyakalırım 😂 4 aylık olcak kızım habire uyaniyo 🤦
Beybisininannesi Keyf_endam19 ben yaptım tavsiye ediyorum Evin en huzur bulduğum köşesi oldu 🤣 sadece bu yüzden iyiki yapmışım dedim😂
Gul33 Keyf_endam19 özel olarak uyku eğitimi vermedim ama uyku ve uyanma saatleri belliydi. Erken ayırmak çok işe yarıyor tavsiye ederim.
Ezgii0 Keyf_endam19 Bizde aynı şekilde düşünüyoruz. Zaten dolabı şifonyeri bütün eşyaları orada olacak. Bari Montessori yatağını da alıp koyayım diyorum
Trusttheunknowm Keyf_endam19 acil değil. 1yaşında odaına geçirdik biz. Ama fiyatlar her geçen gün artıyor. Erkenden yapmakta o bakımdan fayda olabilir. Yoksa sizinle kalacak zaten ilk 6ay en az.
Elifmk Keyf_endam19 Biz montessori yatak aldık ikeadan dolap ve şifonyer aldık açıkcası büyüdüğünde bile kullanabilir tabi beğenir mi o zaman bilemiyorum ama ☺️ yanımda yatması için de anne yanı tercih ettik . Oda biraz maddiyat biraz da tercih meselesi ☺️ Odasını yerleştirdiğimden beri her gün gidip gelip odasını seviyorum böyle güzellikleri de var 😇
Keyf_endam19 Elifmk bu şekilde parça parça almak mantıklı geliyor bana da takım halinde hem çok fazla fiyatlar hemde güzel değiller dediğiniz gibi sevmesi de ayrı bi güzellik 🤩🙈
minik22 Keyf_endam19 iki odalı evim diğer odada yatak var belki annelerim kalır diye oda yapmayı erteledim 1 yaşında falan yaparız artık gerek yok şimdi
Elifmk Keyf_endam19 Evet kesinlikle öyle çok daha pahalıya geliyordu 😊 Zaten her şeyin fiyatı çok arttı 🥺