Hastanede her kontrole gitmem de anksiyete var tavan yapıyor tansiyon ölçüyor 15 çıkıyor 5 dk bekliyrouz 14 çıkıyor az daha bekliyoruz daha da düşüyor doktora soyledim o da bilemmem evet heyecandan olabilir ama güvenemem dedi aspirin verdi ve tansiyon aleti alıp evde olcmemi söyledi sizinde böyle.oldu mu hiç yanimds bir kadın vardı nst girmişti onun da 16 çıktı hep öyle çıkıyormuş kardolijiye gitmiş hala öyle.cikiyormus heyecandan doktor alıştı diyor