Kızlar bebeğim yarın 1 aylık olucak sadece emziriyorum çok şükür güzelde gidiyor ama 2 gündür dalıp derin uyumuyo hep ama hep memede olmak istiyor gazı falan da yok acaba sütüm mü yetmiyor bakıyorum var süt emerken de fark ediyorum zaten ama niye böyle olmuş olabilir bilgisi olan var mı pazartesi aşıya gidince Dr sorucam ama fikir almak istedim yine de