Fhryhsn ben yurtdışındayım burda bebeğimi en son 12 haftalıkken gösterdiler bugün 19 haftadayız ayrıntılı ultrasonda göreceğim inşallah doktora sorduğumda bana ultrason cihazlarının zararlı olduğunu bebeğin kendi kendine büyümesinin çok daha iyi olacağını söyledi herkes farklı düşünüyor kimi zararlı diyor kimi zararsız düşün ayda bir kontrole gidiyorsun kalbini dinletip gönderiyorlar bebek için iyi değilmiş