18.45 civarı balık temizlerken girdi belime bir ağrı ama asla bebekle ilgili olduğunu düşünmüyordum neyse kayınvalidem yemeğe geldi yedik hala ağrım devam ediyor durulcak gibi değildi ama durdum yemek yedim ağrı içinde şimdi valizi çantayı kaptığımız gibi hastaneye geldik nstdedeyim sancım çok açılmam yok bebek kanaldaymış bu kadar hızlı sancıya sezaryen olursun dediler allahım inşallah dua edinnnnnnn