2melekannesii___ Kızlar göbek çizginiz ne zaman belirdi. Biz 20+6 olduk hala bi belirti yok. Göbüşüm çıktı ama neden çıkmadı anlamadim 😕
Halime0638 2melekannesii___ benimde basta sadece cok cok hafif di 36 yim simdi yeni yeni belli oldu onceden yok denecek kadardi
Deletedmom623737 2melekannesii___ 35 haftadayım herkeste olmuyor galiba göbek çizgisi benimkii cok az belirdi sadece dikkatli bakınca belli oluyor diyebilirim göbek deliğimde dışa cıkmadı 😅
Melekkiz_1 SerraveAnnesii bende 33+3 felaktt bır göbek çizgisi oluştu umarm dogumdn sonra hemen geçer 😂🤦
Hilalkhrmn417 2melekannesii___ bende 30. Haftamdayim çıkmadı bende şart değil herhalde.ya da son ayda mi çıkıyor acaba..
Nisaanuur 37 haftalığım bende de yok 😊 herkeste çıkacak diye kaide yok 🙃🙃 genelde beyaz tenliler de olmazmış
Mrskocc O çizgiyi gebe olmayan arkadaşımda da görmüştüm o yüzden olup olmaması cok muhim değil yani bendeki ise ilk haftalarda belirdi.