DilarArslan Kızlar bu durumu yaşayan var mı? Bebek iyi çok şükür ama kesenin altında kanama varmış düşük riski var dedi doktor. Bol bol dinlen ve su iç dedi inşallah bişey olmaz bebeğime 😔
Sulemrahkuzey DilarArslan canım benim tam 5 cm’lik bir kanama alanım var 3 kere kanama geçirdim şükür bebeğim iyi ilaç ve iğne kullanıyorum sana vermediler mi
deletedmom6295 DilarArslan benim de kesenin altında iki büyük hematom alanım vardı 13. haftaya kadar dinlendim progestan ve proluton iğne vurundum çok şükür düzeldi
deletedmom213 DilarArslan Çok geçmiş olsun Bende 6 haftalığım ve kahverengi lekelenmem var. Çok korkuorm bende. Hemen dr. Gittim. İğne ve serum yedim dün. Bugun hala kahverengi akıntı gelio. Eşim gelsin yine gidicem acile. Korkuorm bende
AyeglGzkaraKarabulut DilarArslan bende vardı canım ilkinde kanamam oldu ikinci bebekte ultrasonda gördü progestanı fitil olarak kullandım şimdi 33 haftalığım birşey olmaz allahın izni ile
DilarArslan deletedmom6295 ay inşallah benimki de düzelir bayramda ailemin yanına bile gitmicem bebeğimin sağlığı için 🙏🏻
Sulemrahkuzey DilarArslan aynen canım ben 1 buçuk aydır ilaçla iğneyle idare ediyorum henüz kurtulamadım kanamadan inşallah sen tez zamanda atlatırsın 💕
deletedmom6295 DilarArslan ramazan bayramında ben de öyleydim endişe etmeyin daha nice bayramlar göreceğiz inşallah yavrularımızla. elinizi birşeye sürmeyin tuvalet dışında kalkmadım diyebilirim. bolca da su için Allahın izniyle birşey olmaz🙏🏻
Sulemrahkuzey DilarArslan olsun canım yeterki siz iyi olun bayram önemli değil benim ilk kanamam geldiğinde kız kardeşimin nikahı vardı gidemedim bende nasip işte yeterki biz iyi olalım ❤️
shtngstr Bende de vardı kuzum 7 8 haftalık falanken doktorum Progestan ve proluton diye bi iğne verdi hafta da 1 kere 3 ampül kullandım kanama alanı kayboldu şükür. Şu an 17+4 haftalık bol bol dinlen dikkat et bir şey olmaz inşallah
ismailgamzepaytoncu 12 haftalikten doktora gittim de öğrendim kesenin altında ve dusuk tehlikesi olduğunu surekli yatmami söyledi cok şükür iyiyiz di mi 23 haftalık olduk bille bol bol yat dinlen ayakların yüksek biyerde olsun yatarken cok geçmiş olsun
DilarArslan ismailgamzepaytoncu teşekkür ederim canım böyle şeyleri okudukça moral buluyorum inşallah bizde atlatırız bebişimle 🙏🏻