Kizlar iki gün durmadan başım ağrıdı uykusuzluğa falan bağladım geçer diye sonra dün eşim işten hasta geldi usuttum diyerek uzak durdum yemeğini çayını falan uzattım ne olur ne olmaz diye çünkü bağışıklık sistemim çok zayıf benim 22.haftadayim ve hasta olmaktan da çok korkuyordum.maalesef dün gece bende hiç uyuyamadım nefes alamıyorum burnum tıkalı gibi hep ağzım açık uyumuşum boğazım fena acıyor ve baş ağrısı hala geçmedi.Cok şiddetli vücut eklem ağrısı oldu kolum bacağım her yerim sızlıyor resmen ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum.sizce nasıl toparlayabilirim başımın ağrısı ve eklem ağrısı geçse ayaklanirmisim gibi geliyor.parol içsem faydası olur mu yada önereceğiniz başka bir şey var mı çok zorlanıyorum ağlamaktan mahvoldum