Elifyunus1 aşkitom bebek belirliyor.
Şöyle ki normal doğuma engel durumlar, bebek tersse, kordon kısa veya dolanma varsa, gebelik şekeri tansiyonu çoğunlukla normal doğuma engel oluyo, bi de çatı muayenesi sıkıntılı olursa o zaman normal olması zor.
Bütün her şey normal olup, yine sezaryen de olabilirsin, rahim yumuşamaz açılmaz olmazsa bebek baş çevresi genişse falan, ne yaparsan yap suni sancıyla bile gelmediği durumlarda sonuç sezaryen oluyor.
Her şey çoğunlukla bebişe bağlı 😅