Melisaaaa3542 Devlet hastanesinde konteyner oluyor oraya gidip kimliğinizi veriyorsunuz şikayetlerinizi soruyor , temas ettiğiniz biri varmı diye soruyor kağıdı dolduruyor aynı zamanda hemşire sonra covıd polikliniğine gidiyorsunuz test veriyorsunuz bizim burada böyle diğer hastaneleri bilmiyorum ama