bsnrd yav sen ne bakıyon gülüm millete ağzı olan konuşuyor. Ayrıca minyon bebek olması senin az veya çok sağlıklı veya sağlıksız beslenmene bakmıyor. Yok süt iç yok kaşar ye yok bilmem ne ye bunlar fasa fiso. Herşey tamamen senin ve eşinin genetiğine bağlı ki iri veya tombik bebek sağlıklı bebek anlamına gelmiyor. Yiyecekler etki etseydi benim bebeğim minyon olmazdı tüm hamileliğim birşey yiyemediğimden kaşarla sütle onla bunla geçti ki 38+5de bebeğim 2750gramdı. Sağlıklı olsunlar da kiloyu hızlıca alıp toparlanıyorlar zaten. Millete kulak asıp ne kendini ne de bebeğini strese sokma emi🌸