Busakkk Merhaba kızlar 21. Haftadamdayım ve koronayım boğaz ağrısı, öksürük çok fazla koku da alamıyorum ve bi hafta oldu hala iyi olamıyorum. Tedavi önerilerinize ihtiyacım var biraz da Morale 🥲🥲
ikicocukmeselesi Busakkk benimde bugün 6. Günüm ilk 2 gün ölüyorum dedim sonra yavaş yavaş toparlanmaya başladım ama hala yorgunluk kırgınlık var sürekli yatmak istiyorum.. bol bol meyve yiyin hatta kendinize meyve suları sıkın çok iyi gelir🙏🏼
momeda Yalnız değilsin canım benim de ikinci günüm grip gibi geçiyor sağlıkla kavuşalım inşallah bebişlerimize🙏