Kızlar dün gece eşimle birlikte olduk yanmam hiç yoktu idrar yolumda birden ağrı oldu lavobaya gidince yıkıyorum her lavoboya gidince doktora gorunmelimiyim mi kararsizm cok idaririmi yapamiyrm 30+4hmileyeim bebeğe geçer mi korkuyrm bi yandan bilenler daha önce böyle olupta nasıl iyileşti cevap verirseniz çok sevinirim dayanamiyrm ağrısına