Hirakus25 Rica ediyorum bu sorunla gebeliğin geçirenler yazsın ilaç kullanıyor musunuz kaç haftalıksınız nasıl besleniyorsunuz nelere dikkat ediyorsunuz birbirimize önerilerde bulunalım??? 🤔
BeyazPapatyam Merhaba, 9 haftalıktan beri tansiyon problemim var. Şu an 21. haftadayım ve doktor kontrolünde ilaç kullanıyorum. Hemen doktora gittim iyi ki de gitmişim. Sen de mutlaka bir hekime görün canım.
zumradmr_11 Bende tansiyon sorunu yasiyorum preaklampsi gecmisim var ustelik asprin kullanyorum suan 10. Haftamdaym