Kızlar ben erken gebelik testiyle ikinci çizgi silik çıktı kan testi verdim sağlık ocağında doktor çok az yükselmiş var da diyemem yok da dedi. Hastane randevusunu da 10 şubata buldum . Sizce tekrar kan testi vermeli miyim ?🙄 bir sıkıntı olur mu diye cok düşüncedeyim.