bilgesacan Normal doğum yaptım. İlk günler kanama yoğundu 10. Günde kanama bitti yerini kahverengi sonrası sarı renk akıntı aldı. Aradan 6 gün sonra tekrar kanama başladı normal mi yaşayan var mı? Bu arada peçeteye dikiş de geldi bugun