Kavakyellerihercai Sims4 bende sizinle aynıyım şu an iki çizgi gördüm göğüs ağrım yok sanki ters giden bir şeyler var gibi
Cerennnn5858 Kavakyellerihercai Kavakyellerihercai yok canım adete 2 gun var testler negatif cıkıyo :(
Afifeelif Mavidunyamm teşekkür ederim cevap için . Adetleriniz düzenli midir peki.. sorularim için kusura bakmayın
Mavidunyamm Afifeelif adetlerim duzenliydi ama enfeksiyondan dolayı antibiyotik kullandım yumurtlamam gecikti ve adetim de gecikti
Saliha03 Kavakyellerihercai Sadece reglim gecikti hiç bi belirtim olmadı benim 1 ay öncesi kimyasal düşük yaşamıştım diğer ayına hamile kaldım.
Sims4 Cerennnn5858 canım ben hala regl olmadım pazartesi erken gebelik testi yaptım negatif ama adet sancısı gibi sancım var muhtemelen bugün adet olucam sende durum ne
Cerennnn5858 Sims4 canım bende olmadım daha. Arada belim agrıyo dün olmam lazımdı. Sabah gest yaptım gene negatif :(
Sims4 Cerennnn5858 bende 5 ocakta oldum en son canım hayırlısı hala olmadım bakalım sen kan verecek misin
Sims4 Cerennnn5858 yarın yine test yapıcam eğer regl olmazsam ona göre hareket edicem hayırlısı olsun ikimiz için de inşallah
Sims4 Cerennnn5858 ben hala olamadım canım bari olsam da süreç ilerlese kan testim bile negatif olmayı bekliyorum
ggc94 kuzumvebenn bir hafta kala öğrendim. Migren hastasıyım ağrı kesici içmeden önce nolur nolmaz diye test yaptım silik çizgi çıktı