32 haftalık hamileyim Ikizlerimden biri aşağıya inmiş ve Rahim kısalığı oluşturmuş. Kasıklarım ve rahmim çok acıyor yürüyemiyorum adım atmakta bile zorlanıyorum erken doğum olacak diye çok korkuyorum. Böyle durum yaşayan var mı bebeğim yukarı çıkar mı 😥. Anneler lütfen bilgilendirin beni