ymr her güzel şeyin bi zorluğu var cnm kolay değil ikiz gebelik de tek gebelik de nasıl olsa 9 ay sonra son bulacak hepsi o yüzden şikayet etme kendini kussan da mutlu ol İnan ki kusmadığın zaman tedirgin olacaksın acaba bi aksilik mi var bn bugün ndn kusmadım die o yüzden ağlamayı vs bırak