tuluyuksel Melekkiz_1 bende 31.+2 deyim 28 den beri oluyordu kontrole gittiğimde doktora sordum normalde bebegimin başı asagidaydi doğum pozisyonundaydi o zaman gittiğim de başı yukarda ayakları aşağıdaydi doktor bu yüzden baskı yapıyor ağrır dışarı çıkacakmış gibi hissedersin ara ara dedi korkmayın yani ters duruyor diye öyle oluyormuş ayaklarından vurduğu zaman ağrı oluyormuş 😊