swetty_18 Kızlar 36+5 deyız .bıkac gündür bacaklarım cok ağrıyor. bugun daha fazla hatta..Bu haftalarda bacak agrısı yasayan var mı?
Deletedmom_33 swetty_18 Bacak ağrısı tam değilde 2 gündür ayaktayken birden kasikla birleşen yere anı ağrı giriyor çıkıyor (36+2)
amineravza Ben 37+3 canım bacak ağrısı değil ama kasılma çok oluyor yürürken bi anda boşluğa düşer gibi olup zor toparlıyorum bebek aşağıya baskı yaptığı için oluyor
nazligazioglu Benmde 37+1 arada yürürken tam kasıgıma iğne batıyo gibi oluyor ara ara gırıp cıkıyo o agrı 🥺🥺🤧