Bana ilk 38. Haftada yapıldı. Kendini kasmayınca fazla acımıyor sadece bi kaç saniyelik bişey. Ebemiz eve gidince kan veya lekenme görürsem korkmamam gerektiğini söyledi nitekim öyle oldu. Asla korkulacak birşey değil gerilme kendini serbest bırak zaten doktorun ya da eben yönlendiriyor seni canım 😊😻