svmeybgl Selamlar güzel anneler ve anne adayları 💕 benim tecrübeli annelere bir sorum olacaktı . Daha önce epidural normal Doğum yapmış olan anneler : epidural normal Doğumda anestezinin etkisiyle daha sonra baş ağrılarının yaşabildiğini duydum ağrı yaşayan annelerimiz var mı ? Teşekkür ederim şimdiden
ZeHRAa svmeybgl ben hiç bi şekilde baş ağrısı yada bel ağrısı yaşamadım hiç bi şekilde ama günlük 10 gün boyunca 3 lt şu ve günde iki fincan kahve içtim
Ozgezafer svmeybgl bendede başağrısı olmadı ama dizimde ödem oluştu 2 hafta sürdü sargıyla durdum su ve kahveyi eksik etmemeni tavsiye ederim
svmeybgl Ozgezafer teşekkür ederim çok alsında Doğuma çok var sadece meraktan sordum ☺️Bakalım inşallah normal Doğum nasip olur