Zuleyhakazan pinarakin1 bencede kız canım eşimin halasının kızıyla aramızda 3 hafta var onunda kız benimkide kız genel çevremdede hamile kalanlar kız 🤭
Selin12- pinarakin1 benim de kizim oluyor bence yarı yarıya komşumun oğlu oldu benim kızım çevremdeki herkes bu şekilde
LadyAnne pinarakin1 Bence erkek senesi benim kizim olucak insAllah ama kimi gorsem erkek bebege hamile
Roza34_ pinarakin1 çevremde herkes kız doğurdu ya da kıza hamile.. ben erkek doğurucam Allah’ın izniyle
Melos12 pinarakin1 bence kız benimde kızım olucak Allah nasip ederse ve kime sorsam kıza hamileyim diyor
Dilayy pinarakin1 Bence karışık gibi bu yil gecen yıldan gebe kalip dogurmaya yakin olanlar erkek cogunlukta gibi bence bu yilda kiz olur gibi geliyor bana 9 haftalik gebeyim benm belli degil daha gönlüm kızdan yana inşallah kız olur hayırlısıyla 🙏
user124578 pinarakin1 çevreye göre değişiyor bence benimde kız ama çevremde oğlan doğuracak bir sürü kişi var 😂
Ruzgarperisi pinarakin1 Evet 1 şubata kadar gelmezse doktoruma soylicem doğumu baslatsin.cunki kendisi daha gelmek istemiyormus 😂🤲
Dilayy pinarakin1 Bende cok merak ediyorum gerçekten zaman geçmiyor sanki inşallah gönlümüzdekini nasip eder Allah