Ozgennnnnn Inşallah canım 🥰 yeme icmemde kısıtlama yapmıyorum canım doktorda kg olarak ideal olduğum.icin sun u bunu yeme diye yönlendirmiyor mesela beyaz ekmek tüketiyorum ama şu şekilde mesela sabah kahvaltıda 1 2 dilim ya da tost şeklinde aksamda yemekte 1 2 dilim anca, sabah eşimi ise ugurluylrum sabah çalışıyor bir firmada şef yardımcısı laboratuvarda , mesela dünden yemeğim kalmadıysa güne yemek ve çorba ile başlıyorum çorbam pişince 8 de önce onu içiyorum ya ekmek.dogruyorum içine ya da ekmeksiz ege r dünden çorbam varsa ona içiyorum, sonra 10 gibi kahvaltı ediyorum her gün yumurta mutlaka yerim zeytin 5 6 tane, 2 3 dilim peynir , yumurta genelde haslarim ya da birgün menemen birgün banmali yaparim 😊yanına domates salatalik koyuyorum yeşillik olarak ta da 1 2 tane kıvırcik ekliyorum, ya da 1 hafta brokoli alıp gaşlıyorum her sabah, zaman zamam sucuk ekliyorum marketten ya da kasaptan alışveriş yaparken alıyoruz ama onda da çok değil 2 3 tane toksoplazma var fakat pişirince sorun olmuyor , 2 3 ceviz ekliyorum kahvaltıda bazen su bazen sut içiyorum ama genelde gun de 2 3 lt su tüketiyorum , sonrasında kahvlti bitince kahve içiyorum gun de 2 fincan sade türk kahvesi, doktor 2 fincan içebilirsin demisti yanına da meyve yiyorum mesela muz mandalina yerim , öğlende de canım makarna isterse yapiyorum salçalı vs mutlaka yanında ev yapımı yaptığım yoğurt 1 kase ya da 1 2 bardak ayran, sonra kuruyemiş yiyorum , acıkırsam yeniden patates haşlıyorum üzerine yogu3t yapiyorum üzerine sarımsaklı onunda üstüne kırmızı biber ekliyorum yiyorum , aksamda yemekte çorba ana yemek yanına pilav vs ne yakışıyorsa yanına salata turşu yoğurtlu, sonra da kahve içiyoruz çay demlenirken yanına meyve kuruyemiş ya da tatlı yaptysam tatlı ekliyoruz , bazen sabah kahvaltisina tost ekliyorum, anlatıyorum sorduğunuz için ege r can çekerse helal edin❤ öğlende de bazen dünden yemeğim kalırsa onuda tüketiyorum akşamı yeni yemeği yapmış oluyorum ya da gün içinde 2 çeşit yapıyorum biri sebze yemeği biri akşam yemeği sebzeyi öğlende yemek için yaparım, öğlende bazen patates havuç kızartıp üzrine sarımsaklı yogurtla ekmek yerim , içine biraz mayonez eklerim tat veriyor , doktor demisti ayran 1 2 bardak ya da 1 kase yogurt diye , ege r olmazsa 1 bardak süt demisti ben genelde hafta içinde 5 kgddnn yoğurt mayaliyorum eşimle ayran çok severiz ya da limonata yapuyorum buzluğa atmış oluyorum limon portakal, mesela hafta ici 2 gün balık yaparız yanına çorba salata , sonrasında gün lere yemekleri bolerim bazen et bazen tavuk bazen sebze yemeği şeklinde, çorba genelde olur ana yemek vs yanına pilav vs eklerim ya çorba ve ana yemek yaparım, hafta sonu eşim evde olduğunda hamur işi yaparız pazar sabahları kahv a ltida akıtma yaparım severiz hamur işi bu kimi cızleme der , buzluga ispanakli botek yapip atmis olurum yada sigara boregi sarip atarim onu cikaririm firin calisirken yanina firina patates atarım haşlama giibi oluyor yağlayıp atıyorum tuz kırmızı biber karabiber ilr harmanlayıp, mesela fazla atınca akşama kalırsa akşama.patates salatası yaparım değerlenir, yanına kahvaltılıklar yeşillikler vs şeklinde pazarları değerlendiriyoruz evdeyken kahvaltı birlikte ediyoruz cesitlendiriyorum bende , kg olarak ideal olduğu için hamur işi vs kısıtlamadı kararında yediğim için belkide almiyorum, yürüyüş muhakkak yaparım günde 10 bin adım, ev içinde de sürekli hareket halindeyim uzanmayı yatmayi çok sevmiyorum kendimi yormadan gün içinde hallederim işlerimi bu şekilde ilerliyorum uzun oldu kbakmayin