merhabalar 26+2 gunlk hamileyim bebek harektleleri dun aksam 7-8 den sonra cok azaldi ve gucsuzlesti sabah vurdu bikackere birde aksam ustu ama normalde hareketli olurdu ve kasiklarimda pır pıt atiyor belli belirsin korkmalimiyim doktora gitmelimiyim kordon dolanmasi vs korkuyorum 😢