Ozgemir05 Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim şuan rezene çayı içmemizin faydası yada zararı olduğunu bilen var mı? Acaba şimdiden gün e bir fincan içmek kaydıyla içersem bebeğimi sakinleştirip sütümü arttırır mı
Emlyjams Ozgemir05 ben sordum benim gaz problemim çok olduğu için. Hic bir zararı yok günde 2 bardak kadar icilebilir dedi doktorum canım. 2 3 doktora sordum sayisiz aktar a sordum hepsi bunu.dedi