Gulenay-18 Eşimle bir karar verdik oğlumuzun bir ismini eşim koyacak bir isminide ben ve iki isimli olacak eşim Kutay ismini istiyor yanına ne isim koyabilirim fikir verin iki isim arasında kaldım ama farklı fikirlere açığım sizce ne olabilir ? 🤔
Zeyyyn Gulenay-18 Alaz Kutay Eymen Kutay bu ikisi uyumlu geldi bana aklıma da başka birşey gelmedi ☺️
Merve234 Gulenay-18 Doruk kulağa pek uyumlu gelmiyor Kutay la. Aslında çok güzel isim o yüzden Aras dedim bende ankette ☺️
Gulenay-18 Zeyyyn Teşekkür ederim canım çok zor bir isim seçti yanına isim bulmakta çok zorlanıyorum inşallah hayırlısı ile güzel bi isim bulabilirim ☺️
Zeyyyn Gulenay-18 hiç merak etmeyin kızıma dünya kadar isim arasından Bi anda isim seçtik bebekler aslında isimlerini kendi seçiyor fikir bizden olsada onlar kendileri belirliyor gayet güzel isim hiç alakası olmayan isim koydum bende kızımın yanına ama yakıştı mesela ☺️
Gulenay-18 alcang Bende çok beğendim Doruk ismini ama eşim Kutay diyince uymadı sizin oğlunuza çok yakışır sağlıkla kucağınıza alın adıyla büyür inşallah 🤲🏻☺️
Gulenay-18 alcang maşallah Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bizim daha çok var 22+2 olduk 🥰
Gulenay-18 Merve234 Evet Doruk uzun geliyor kulağa Aras daha kısa daha uyumlu geldi banada teşekkür ederim ☺️
Gulenay-18 Zeyyyn Çok teşekkür ederim yazdığınızı okuduğumda bütün fikrim değişti gerçekten uyumlu olmasa bile bebeğime uyacak bir isim olmalı biraz daha düşünücem umarım tam ona uygun bir isim bulabilirim ☺️ Allah bağışlasın kızınızın adı ne acaba ne zaman buldunuz ismini 🥰
Zeyyyn Gulenay-18 Almira Nas bütün olumsuz yorumlardan sonra 6 ayımda 2 saniye de bulduk doktora kontrole giderken eşime dedim şöyle bir isim buldum nasıl okeyledi Bi anda Almira yı 2nci ismide kuvozde kaldı dedim eşime herşey de bir hayır vardır kuranda geçen bir isim koyalım herkes çok nazlı ama güçlü bir kız dedi naz koymaktansa nazlı olucağına nas koydum Allahın kulu anlamında hemde nas süresi gibi insanların üzerinden vesvesesini alsın mutlu bir kız olsun diye 🤣uzun oldu ama kbakmayn
Gulenay-18 Zeyyyn çok güzel bir isim adıyla büyüsün inşallah estağfurullah uzun olsun hiç önemli değil burası paylaşma sayfası okumak istemeyen okumaz ben çok mutlu oldum bana değer verip anlattığınız için ☺️