Tunc__09 gebelikte olmadı çok sıkıntı canım dikkat et gebeliğin sonlana bilir . Sürekli kontröl et. Ben yaşadım . En başta tuzu çıkar hayatında stres yok . Hazır gıdalardan uzak dur cips çekirdek tuzlu olan herşeyden uzak dur . Bol su tüket . Ve günlük 3 adet sarımsak yut . Çiğneme ama tansiyonun sadece sarımsak dengeler . Benim başlarda yoktu 2. Gebeliğim de yine çıktı idrarda çıktığı için sıkıntı anlıyamıyrum . Tansiyon aletin olsun evde mutlaka