Arkadaşlar bu sabah kanamam oldu hemeb doktora gittim bebeğin plesentasi biraz asagda rahim ağzı kapalı dedi allahtan iğne yaptı progestan verdi magnezyum verdi çok korktum kızlar böyle olupta bebeğini sağlıkla dogur an varmi düşük riski var diye hiç yerinden kalkimyacan dedi 16 haftaligim bu arada