Zhreee
Evet olmuş bende Ovulasyon testi ile hamile kaldım
3 ay denedik olmadı eşim hiç doktora gitmedi sperm sorunu varmıydı bilmiyorum benim 21 Aralık ve 22 Aralık yumurtlama 23 Aralık çatlamaydı 21 Aralık ve 23 Aralık ı değerlendirdik şuan 7 haftalık hamileyim dün kalp atışını duyduk çok şükür darısı sizin başınıza Allah herkese sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin