Ben de 5+3 üm şuan . Ve inanılmaz kabızlık yaşıyorum gebelikten öncede kabızlık problemim vardı . Sigarayla ancak tuvalete çıkabiliyordum . Gebelikte sigarayı bıraktım onunda etkisi oldu . Kayısıyı doktorum asla önermedi daha da kabız yapar dedi (ki ben malatyalıyım kayısı kentliyim )kayısı yerine incir tüket dedi . Siyah kuru üzüm ye ama çekirdeklerini yeme dedi çekirdekleri de kabızlık yapar dedi