Kizlar merhaba 8 ocakta bel sancim ve kasiklardaki siddetli adet sancimla birlikte hastaneye gittim acile yatişimi yaptilar sancim cikti nts de ve 1 cm acikligm vardo ciger gelistirici yaptilar 2 tane gece bide sabah bide su turuncu haplardan verdiler dursun diye simdi 35+4 gunluk olduk bebegimin hareketleri azaldi ve surekli gun boyu 10 kezi gecen 15 20 dk suren sancilarim oluyo afedersiniz buyuk tuvaletimi yapcak hissi oluyo baya yuruyemiyorumda artk bebegim makat geliş zaten donmedide hala vurdukca ayaklari asagida oldugu icin cok da canimi yakiyo 2 3 gundur 1 haftadir gribim acaba etkiledimi diyorum kendi kendime hastaneye gitsemmi artik cok kararsiz kaldim uzun oldu kusura bakmaym