Gizemmmmmmkync benfe tüp bebekle yeni hamile kaldım bahöeci tüp bebek merkezinde prof.cem çelik doktorum.2 gün önce keseleri gördük çok şüküt ikiz gebelik benim.haftaya kalp atışlarını duyucaz ve doktora sordum dpktor olaak kadın doğumamı gitmem gerekiyor yok oerinataloğamı diye çoğul gebeliklerde perinatoloğa yönlendiriyolar.tekli gebeliklerde tüp bebekte olsa bildiğim kadarıyla normal kadın doğumla devam edebilirsiniz komtrollerinizi