Alerdinc Doktorum mu beni korkutmaya çalışıyor yoksa bu değerler çok mu kötü arkadaşlar? 100 mg da Saat 211 Saat 145 Saat 103 Doktorum bu değerlerle direk dahiliye git insülin başlarlar şekerin var dedi.. Lütfen yardımcı olun.
Alerdinc Ceyduygu çok mu kötü sizce? Diğer iki değerim normalse neden direk şekerin var dedi ki doktorum..
Alerdinc Ceyduygu bebeğime bir zararı olur mu dikkat etsem bundan sonrasında yememe içmeme? Çok korkuyorum ona bir şey olacak bu yüzden diye..
betllyanar- Alerdinc 1 ve 2. Saat yuksek 4 degerden ikisi yuksekse ilaç tedavısıne başlanıyor. Bu doktordan doktorada degişiyor bazısı dıyete bazısı ilaç tedavısıne yonlendırıyor
Ceyduygu Alerdinc Dikkat etmekle olur mu bilmiyorum doktora kesinlikle gidin. Gebelik şekerinin çeşitli zararları var ama tedavi görüp önüne geçerseniz birşey olmaz merak etmeyin. Bu yüzden muayene olun
betllyanar- Alerdinc benim doktorum bebek anne karnında yuksek şekere maruz klıp alısırsa dogdugunda hipoglisemiden dolayı nöbet geçirebilir en kötü olayda ölü doğum gercekleşebilir dedi. Kesinlikle tedaviyi aksatmayın ölü dogum gördüğüm var seker yüzünden
Alerdinc betllyanar- pazartesi direk dahiliyeye gidicem tedaviyi tabiki uygulucam ama sormak istediğim şey var ben iyi beslenirsem sonuna kadar şekeri hayatımdan çıkartırsam bebeğime bir şey olmaz dimi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
betllyanar- Alerdinc dikkatli olursanız tabıkı yararınıza olur ama bazı durumlarda diyet yapmak yeterli olmuyo sanırım. İnsallah sıkıntısız bir şekilde kucagınıza alırsınız gerçekten insanın yuregi agzında geziyor