Minnosbir_Anne Kızlar merhaba birşey sorucam randevum salı günü suandada çok merak ettiğim için bu postu açtım 31. Haftamizdayiz ve bebeğimin bu haftaki hareketleri çok fazlaydı aşırı fazla gerçekten bu normal bir durum mu bilgisi olan varmı acaba ?