begumcann Kızlar neden böyle bişey oldu acaba kimyasal gebelikmiydi ? idrarda cıkmıştı kan da da cok az çıkmıştı pazartesi doktora gideceğim
Mir03 begumcann Benim bir düşüğüm olmuştu beta 20 çıkmıştı adetimin ilk günü yapmıştım çok silik çıkmıştı sonra adetimin 4. Günü düşük yaptım🥺
Afifeelif begumcann bı acile gidip kan verseniz.. 2 günde bir en az iki katına cikmaliydi.. öyle hesaplanabilir.. bir kan verin. Değer hesaplarınız gibi ya da daha yüksekse yerleşme kanaması olma ihtimali yüksek
ezgi0901 begumcann eğer adet günün gelmeden test yaptıysan kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin. Bir de hamile kaldıktan sonra ilk ay regl olan da duydum hatta üstüne görme deniyormuş halk arasında. Bir doktora git mutlaka
Mir03 begumcann Eğer öyleyse demekki düşük yapıyorsun, düşükten 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 6 haftalık oldum
begumcann Afifeelif bugun ikinci kanı verdim oda düşüktü doktor dedi zaten gebelik düşük ihtimal bende teste çizgi cıktı diye neden böyle oldu dedim