serpilctn 23 +0 dünden beri hareketlerini hissetmiyorum ondan önceki günlerde hissediyordum ara ara normal mi böyle olması bu haftada
Ozlemmpapatyaa serpilctn normal canım 30. haftadayım şuan gayet iyi o haftalarda bu şekilde olması notmal canını sıkma😍
kayraninannesii serpilctn merhaba bende 24+4 haftadayım bende bazen cok hissediyorum bazen de cok nadir
Selin12- serpilctn canım iki gün eğer hiç birsey hissetmezsen o zaman sıkıntılı oluyor yanliz bu haftalarda normal bebek hareket ediyordur şiddetli vurmuyordur onun için sıkıntı yapma
serpilctn Ozlemmpapatyaa 23 . Haftada normal mi dünden beri hissetmemem çikolata yedim soluma uzandım tık yok korkuyorum.artik
Ozlemmpapatyaa serpilctn bence normal canım benimde öyle oluyordu o haftalarda 28 den sonra düzene girmeye başladı kasılman varmı