dygydnn
35+4 gunluk hamileyim cuma günü kontrolum vardi doktor bebegin kanala girdigini bayrami da skntisiz atlatrsam sonrasnda sezeryan tarihimi kesinlestirecegini söyledi. Fakat dün öyle çok sıkışık da degildim ama wc ye gittigimde afedersiniz sanki idrar değil de su gelmis gibi hissettim rengi bir farklıydı belki de değildi ama icime şüphe düştü açıkçası doktorumu aradim şimdi ulaşamadım ama tekrar deneyeceğim telefonla olmazsa hastaneye de gidicem ama yine de sormak istedim basina böyle bisey gelen var mi?