motherofyourbaby Kızlar merhaba.Bebegim 3 aylık 1 haftadır kaka yapmıyor.Kabız degil ama kaka hiç yok.Doktorum 7-8 gün normal dedi ama yapacak gibide degil sizce ne yapmalıyız?
Sehererol motherofyourbaby Ayni dert aynıiii napcam şaşırdım kaldım fitil verdim lavman yaptık ancak öyle yaptı sonu ne olacak bilmiyorum
Cimen_bebek motherofyourbaby Bebeğin 10 güne kadar yapmaması normal karşılanıyormuş doktorumuz oyle söylüyor
elfkara Zeytin yağı sürün poposuna kuzenimin 50 günlük bebeği var kulak çubuğunu zeytin yağına batırıp poposuna sürüyor hemen yapıyor bebek
Sehererol motherofyourbaby mama + meme veriyorum kolon grafisi çekildi mahvoldu çocuğum resmen bağırsakta tıkanma olabilir dediler ilk sebep olarak bunu görüyorlar Allah’tan temiz çıktı ama sorun halen daha devam ediyor daha az önce fitil verdim öyle yaptı takip ediyorum bakalım sonu ne olacak