Sare_humeyra01 Kızalar hastalığın bugün geçi ve hiç bir belirti yok normalde bel ve kasik ağrım çok oluyodu kendimi bildim bileli hep aynı tarihte hasta oluyorum ama bugün olmadım test yaptım birşey çıkamadı sadece gogus ucum ağrıyor
Afifeelif Sare_humeyra01 kaset test yapsanız iyi olabilir.. madem adet gününüz geldi kaset testte de varsa çıkar.. hele ki düzenli adet görüyorsaniz testte çökme olasılığı daha yuksek
Sare_humeyra01 tazebiranne_hg04 bir kac gun daha geçmesini bekilicem öyle vericem yinede emin değilim ama bakalım hayırlısı
Sare_humeyra01 Afifeelif yani denerim acaba çok düşündüğümden stresten mi gecikti diye düşünüyorum birazda
greenwich ben de aynı durumdayım regl gecikeli 5.güne giriyorum ki çok düzenli adet görürüm regl günümde test yaptım ama negatif çıktı ben de beklemedeyim