Merhaba. Ben bir kaç gün önce burda bazı belirtiler yazıp post açmıştım. Hamilemiyim degilmiyim diye. Adetimden 2 gün sonra test negatifdi. Bugün adetimden 7 gün geçti. Test yaptım pozitif.2 gün öncede usm gittim. Ultrasonda da görülmedi. Ben de adetimi bekliyordum. Meyerse hamileymişim. Ben hiss etmiştim. Ama her kes bana gecikme dedi. Şükür iyi sonuçlandı. Sizlere sabırlı olup beklemenizi ve ümidinizi kaybetmemenizi öneriyorum. Allah istegen her kadının kucağını bebekle doldursun. 😍💋 Resim atmayı bilmiyorum. Testi atacaktım. Silik çizgi bende.