Zadekuzu Kesinlikle haklısınız doktora ve hastaneye bağlı. Bebeğin kan akışını kalp atımını takip edip normal dogurtan bende duydum. Yine de sizlere sormak istedim. Hayırlısı diyelim inşallah bebiş kendi kendine çözer kordonu diye umut ediyorum, daha vaktimiz var. Sonrası doktorumuza güvenip ona uymak, sonrası Allah’ın takdiri🙏