Kbra_nur2 Arkadaşlar şuan 2 aylık olduk ama ben 4 kilo almışım midem aşırı bulanıyor kusuyorum ve ona rağmen çok fazla acıkıyorum yiyorum sizler kaç kilosunuz ya da kaç kilo almıştınız ¿ :)
Htcnal Kbra_nur2 66 ile basladim,63le devam ediyorum,mide bulantisi ve istahsizlik yuzunden.Bebegim 3 aylik. Mide bulantisi ile yemek yiyebilmek de basari .
Ipekkarakus0 Kbra_nur2 evet biraz fazla bu kilo inşallah düzene biner ama dikkat et hamur işi ve tuz tüketme ben böyle yapıyorum 17+3 haftalığım hiç kilo almadım daha ve bol bol su tüket 🌸
Kbra_nur2 Evet bende farkettim ama sürekli kustuğum için çok halsiz kalıyorum çok acıkıyorum bu yüzden sürekli bişeyler yiyorum :(
eylul27 Kbra_nur2 ayyy bende öyleyim fakat benim bulantilarm yok decavit diye vitamin kullaniyorum sanirim beni de aciktiran şey o yada hamilelikten emin olamıyorum ama yemek yesemde midem deli gibi kaziniyor bede 3.5 kilo aldım 8+2 deyim :(
Bernadenizserkan 70 kilo ile hamile kaldım 7 haftalığız 2 kilo almışım Mide bulantım yok bazen iştahsızlık oluyor Sonuç olarak tombik bir hamiş oldum 😂
ezgi0901 Kbra_nur2 canım biraz da kaç kilo ile hamile kaldığınla alakalı. Zayıf hamile kaldıysan daha çok kilo alman normal. İlk 3 ayında 12 kilo alan tanıdığım var 😂😂
serpilctn Kbra_nur2 çok almışsın 🤭dikkat daha 2 aylık ben ilk üç ay 3 kilo vermişim bulantı ve kusmadan dolayı
Sermec27 Kbra_nur2 benim doktorum 22 haftaya kadar 6 kılo almıştım ona bile fazla sekerin olabilir demişti 😁 nitekim şekerim de çıkmıştı dikkat et canım hızlı kılo alımı seker habercisi olabiliyor
Tu_57 Kbra_nur2 evt çok almssin cnm kilo bn 65 le hamile kaldım 3 aylik olduk hala aynı kilodayim fazla yemen sadece sana kilo yapar cocuga da değil ve ck zor dogum kilolarını vermek biraz tut kendini
Deletedmom455465 Ilk aylar fazla kilo bebegi etkilemiyor maalesef kanindan beslendiği için yağ olarak depolamışsiniz :/
eylul27 Tgcycl doktorada soyledim kullanmami soyledi bu hafta kontrolde tekrar diyecegim mide kazintilarindan bıktım resmen